عربی
بروزرسانی: ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۲ آذر
  • اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
کد : 18322-2129     

اگر مادر زن به بچه شیر دهد زن و شوهر به هم حرام می شوند.

استفتاء:

در حالی كه خود مادرزن اعتراف دارد كه سه روز پى در پى نوه دختری‌اش را شير داده، دختر و دامادش از هم جدا نشده‌ بلكه داراى فرزند ديگرى نیز شده اند. حكم فرزند دوم چيست؟

جواب:

باسمه جلت اسمائه؛ در صورتى كه مى‌دانستند حرام شده‌اند به يكديگر، پس بچه حرام زاده است و الا چون با وطى به شبهه متولد شده است بچه حلال زاده است و ملحق به آنان مى‌باشد.

موارد مرتبط آیا زن می تواند اولاد خواهر و برادر خود را بدون اجازه شوهر ببوسد؟ اگر شخصی با یک زن شوهردار زنا کند آیا زن و مرد به هم حرام می شوند؟ آیا راهی وجود دارد که زن با برادر شوهرش محرم شود؟ آیا شوهر برادر زاده یا خواهر زاده به عمه یا خاله محرم می شود؟ اگر زن با وجود داشتن شوهر از مرد دیگری حامله گردد حکم بچه چیست؟ ملاقات زن و مرد نامحرم در خلوت بدون حضور شخص ثالث فى نفسها حرام نيست. شوهر برادرزاده به عمه محرم نیست. خاله مادر زن محرم نيست. ديدن عكس هاى مدل لباس زنان غیر مسلمان توسط مرد حرام است يا خير؟ آرايش زنان در خيابان ها و پوشيدن لباس هاى محرك حرام است و بايد نهى كرد.
نظر شما :
captcha