عربی
بروزرسانی: ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۲ آذر
  • اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
کد : 18330-2515     

توصیه حضرت آیت الله العظمی روحانی برای توفیق در انجام نماز شب

توفیق بر نماز شب متوقف است در درجه اول بر عمل به وظائف شرعیه اعم از انجام واجبات و ترک محرمات و بعد از آن خالص کردن نماز شب از ریاء و امثال آن...
در رابطه با توفیق در انجام نماز شب و دوری از خستگی جهت انجام این فریضه مهم راهنمایی بفرمایید.
 
پاسخ حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی دام ظله:
 
باسمه جلت اسمائه؛ توفیق بر نماز شب متوقف است در درجه اول بر عمل به وظائف شرعیه اعم از انجام واجبات و ترک محرمات و بعد از آن خالص کردن نماز شب از ریاء و امثال آن.
در چنین موقعی ساعت را تنظیم کنید و تصمیم جدی بر عمل به این وظیفه بگیرید. انشاء الله موفق می شوید و من هم به شما دعا می کنم به شرط اینکه شما هم به من دعا کنید عاقبت بخیر شوم.
موارد مرتبط توصیه به جوانان در خصوص اعتقاد به مرجعیت دینی حضرت آیت الله العظمی روحانی: خرج کردن برای عزاداری امام حسین علیه السلام و تعظیم عید غدیر بر هر عمل استحبابی مقدم است آداب قرائت زیارت عاشورا به روایت حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی نماز دو رکعتی در هر شب ماه مبارک رمضان در كتب ادعيه براى برآورده شدن حوائج ختم هاى زيادى آمده از جمله نماز جعفر طيار و ... نحوه تمركز در نماز چگونه می‌توانیم به حضرت مهدی (عج) نزدیک باشیم؟ ميزان فضيلت نماز شب را بيان فرماييد. از چه وقت و تا كى مى توان نماز شب خواند؟ برای تهذيب نفس چه راهکارهایی پیشنهاد می کنید؟
نظر شما :
captcha