عربی
بروزرسانی: ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۲ آذر
  • اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
کد : 18322-1808     

فعاليت و بازاریابی در شركتی كه محصولاتي جهت حمايت از صنعتگران توليد ميكند.

استفتاء:

یک شركت ايرانی محصولاتی از قبيل صنايع دستی را با هدف احياء این صنعت و حمايت از صنعتگران داخل كشور تولید می کند، فعالیت در اين شركت به اين نحو می باشد كه هر فرد باید مبلغ 55000 تومان پرداخت کند که 30000 تومان آن در غالب ارسال يك كارت تسهيلاتی است كه امكان استفاده از تخفيفات مناسب در فروشگاه های داخل كشور را به ما می دهد و با 25000 تومان مابقی می توان يكی از محصولات شركت را خریداری کرد و در صورت تمايل امكان اين را هم خواهيم داشت كه افرادی را با اين شركت آشنا كنيم و آن ها نيز در صورت تمايل به عضويت اين شركت درآمده و امكانات قبلی برايشان فراهم باشد، اين شركت به خاطر بازاريابی مبلغی به افراد پرداخت می كند كه اين حق العمل قبل از فعاليت و معرفی معلوم و در موعد مشخص كه ابتدای هر هفته است پرداخت می شود. بسته به فعاليت و مديريت شخصی هر فرد اين مبالغ تا 425000 تومان در روز قابل افزايش خواهد بود. برای افراد اجباری برای بازاريابی وجود ندارد و هر زمان كه بخواهند اين كار را انجام بدهند اين امكان برقرار است، از جمله اهداف شركت گسترش صنعت گردشگری ايران و احياء صنايع دستی است. حكم حضور و فعاليت در اين شركت چيست؟

جواب:

باسمه جلت اسمائه؛ با اين خصوصيات كه نوشته ايد هيچ اشكال ندارد و جائز است.

موارد مرتبط خرید از شرکتی که فرد بخشی از مبلغ را پرداخت و برای مابقی باید بازاریابی کند. فعاليت در شرکت گلدكوئیست با توجه به منع قانوني آن چه حکمی دارد؟ حکم خريد و گرفتن پورسانت از شركتي كه محصولات سنبليك توليد ميكند چیست؟
نظر شما :
captcha