عربی
بروزرسانی: ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۲ آذر
  • اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
کد : 18322-1415     

شرکت ایرانی برنامه کامپیوتری را بدون مجوز کپی کند و بفروشد چه حکمی دارد؟

استفتاء:

اگر شرکت ایرانی سی دی برنامه کامپیوتری که توسط شرکت خارجی ساخته شده باشد را بدون مجوز و بدون توجه به قانون کپی رایت ، کپی کند و سپس آن را به فروش برساند چه حکمی دارد؟

جواب:

باسمه جلت اسمائه؛ کار شرکت ایرانی حرام است و ضامن، ولی برای شما که می خواهید سی دی آن را بخرید و استفاده کنید حرام نیست.

موارد مرتبط سرقت اطلاعات رمزدار از شبكه هاى كامپيوترى و كشف رمز آن ها چه حكمى دارد؟ حکم استفاده از مطالب و اخبار يك سايت يا خبرگزارى بدون ذكر منبع خبر چیست؟ آیا میکس و مونتاژ فیلم های عروسی توسط آقایان اشکال دارد؟ شکستن قفل آلبوم های موسیقی چه حکمی دارد؟ دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی از اینترنت چه حكمی دارد؟ الزام به استفاده از نرم افزارها، مجوز استفاده مجانی نیست. تأسیس قهوه خانه و ارائه چای و قلیان در آن چه حکمی دارد؟ آیا انجام تبلیغات در اینترنت و گرفتن پورسانت اشکال شرعی دارد؟ کاشت ناخن از نظر شرعی چه حکمی دارد؟ خوردن غذا در منزل فردی که با پارتی بازی استخدام شده است، چه حکمی دارد؟
نظر شما :
captcha