عربی
بروزرسانی: ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۲ آذر
  • اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
کد : 18323-1248     

نماز مخصوص مسجد جمكران چه فضيلتى دارد؟

استفتاء:

خواندن نماز امام زمان عليه السلام فقط در مسجد جمكران در برآورده شدن حوائج تأثير دارد؟ به طور كلى نماز حضرت را براى چه مواردى توصيه مى فرماييد؟

جواب:

باسمه جلت اسمائه; در مورد خواندن نماز حضرت در مسجد فضيلت آن در اين است كه خود امام تأكيد در اين امر نمودند والا براى برآورده شدن حاجات، خواندن آن در همه جا خوب است، و در مسجد جمكران بهتر است.

و بدانيد همه امور در دست حضرت حجت ارواحنا فداه است كه اين امر را خداى تعالى به ايشان مرحمت فرموده است و ايشان واسطه بين خلق و خالقند پس هرچه مى خواهيد، از دنيا و آخرت از ايشان بخواهيد.

موارد مرتبط نماز امام زمان به نيابت از شخص فوت شده نماز در محراب مسجد جمكران نشسته خواندن نماز امام زمان نحوه گفتن 100 صلوات بعد از نماز امام زمان شك در تعداد ركوع و سجده نماز امام زمان حكم نذر براى رفتن به مسجد جمكران حكم نماز كسانى كه بسيار به جمكران مشرف مى‏ شوند محدوده اصلى مسجد جمكران صحت و سقم چاه مسجد مقدس جمكران‏ مشرف شدن به مسجد جمكران در شب چهارشنبه‏
نظر شما :
captcha