پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله العظمی روحانی«قدس سره»
اطلاعيه مهم دفتر حضرت آيت الله العظمی روحانی درباره شايعات اخير
اخیرا عده ای معاند و منافق سعی نموده اند با دروغ پراکنی و انتساب سخنان و فتاوایی دروغ به معظم له، افکار عمومی را دچار تشویش و نگرانی نمایند...

بسم الله الرحمن الرحیم
دفتر حضرت آیت الله العظمی روحانی به اطلاع عموم مردم و مقلدان معظم له می رساند که اخیرا عده ای معاند و منافق سعی نموده اند با دروغ پراکنی و انتساب سخنان و فتاوایی دروغ به معظم له، افکار عمومی را دچار تشویش و نگرانی نمایند که لازم است باهوشیاری با این قبیل موارد برخورد شود .
1.از جمله مواردی که به طرز گسترده ای در فضای مجازی پخش و باعث تعجب همگان شده بود نسبت دروغ صدور فتوایی توسط معظم له درباره تراشیدن موی زنان بود که معظم له با دستخط مبارک خود این مطلب را تکذیب فرموده و نظر خود را بیان داشته اند که در سایت دفتر نیز انعکاس یافته است .
در ضمن به اطلاع می رسانیم تنها هر استفتا و مطلبی که در سایت های رسمی دفتر آیت الله العظمی روحانی آمده یا با دستخط ایشان می باشد ،مورد تایید بوده و دقت شود که هر مطلبی که با جعل عنوان سایت و بدون لینک واقعی به سایت های دفتر می باشد غیر قابل اعتماد و کذب می باشد .
لازم به تذکر است معظم له همیشه و با وجود کثرت سوالات دریافتی و حتی در دوران کسالتی که در سال 1387 برایشان پیش آمد مقید بوده و هستند که با دستخط خود به سوالات همه عزیزان پاسخ دهند و دفتر نیز بدون دخل وتصرف عین تصویر دستخط ایشان را برای سوال کنندگان ارسال می دارد .
2. اخیرا عده ای معاند اقدام به پخش شایعاتی مبنی بر بیماری سخت معظم له نموده اند که لازم است به اطلاع رسانده شود که با عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) این خبر کذب محض بوده ودرس خارج فقه حضرت آیت الله العظمی روحانی از شنبه تا چهارشنبه برقرار و در پایان درس نیز به اشکالات طلاب و فضلا پاسخ می دهند . همچنین ایشان هر روز صبح و عصر اقشار مختلف مردم را به حضور می پذیرند و نسبت به رفع مشکلات آنها توجه ویژه ای دارند .
3. هرگونه موضع گیری معظم له نسبت به جریانات و اشخاص مختلف ، تنها در صورتی که توسط واحد اطلاع رسانی دفتر و به طور رسمی پخش گردد قابل استناد بوده و مورد تایید می باشد و لازم است به مواردی که به غیر از این طریق منعکس می گردد کمترین اعتنایی نشود.

دفتر حضرت آیت الله العظمی روحانی (دام ظله العالی)