پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله العظمی روحانی«قدس سره»
تکذیب وخامت حال آیت الله العظمی روحانی و توضیحاتی دربارۀ حال عمومی معظم له

بسم الله الشافی

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ

به اطلاع مؤمنین گرامی می‌­رساند حضرت آیت ­الله العظمی روحانی (مدظله العالی) از بیستم اسفند سال جاری برای انجام آزمایشات و معالجات تکمیلی به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده­‌اند. ضمن تشکر از ابراز محبت مراجع عظام تقلید و اقشار مختلف مردم، و ضمن تقدیر از هیئاتی که در داخل و خارج از کشور علی الخصوص عراق، کویت، لبنان، بحرین، عربستان و.... مراسم دعا و توسل برگزار نموده‌­اند، به اطلاع می‌رساند حال عمومی معظم له مناسب و نسبت به هفتۀ گذشته بسیار بهتر می‌باشد به نحوی که در اکثر اوقات شبانه روز به عبادت و قرائت دعا و اذکار مختلف مشغول هستند.
در ادامه لازم است نکاتی بیان شود:
الف) خبر منتشر شده در سایت‌های خبری و شبکه‌های مجازی مبنی بر وخامت حال حضرت آیت الله العظمی روحانی (مدظله العالی) صحیح نبوده و قویّاً تکذیب می‌شود.

ب) از خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف تقاضا می‌شود فقط به انعکاس اخباری بپردازند که از سوی دفتر معظم له منتشر می‌شود.

ج) مراسم قرائت دعای توسل، حدیث کساء و زیارت عاشورا همه روزه از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در حسینیه امام صادق علیه السلام شهر مقدس قم به جهت شفای عاجل ایشان، با حضور طلاب و فضلا و ارادتمندان به مرجعیت برگزار می‌گردد.

امید است با عنایت حضرت حق تعالی و توجهات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و دعای خیر مؤمنین، معظم‌له با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده و فعالیت ‌های علمی خود را از سر بگیرند.

فَاللَّهُ خَيرٌ حَافِظًا وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ

دفتر آیت الله العظمی روحانی(مدظله العالی)