عربی
بروزرسانی: ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۲ آذر
  • اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
کد : 18330-2322     

توصیه به جوانان در خصوص اعتقاد به مرجعیت دینی

واقعاً باعث تأسف است که در طول دهه های اخیر برخی از اهل علم به مراجع عظام حوزه های نجف اشرف و شهر مقدس قم توهین کرده و تلاش می کنند...
چه توصیه ای به فرزندان جوانتان در خصوص اعتقاد به مرجعیت دینی و متزلزل نشدن ایمانشان دارید؟ 
 
پاسخ حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی دام ظله:
 
باسمه جلت اسمائه؛ واقعاً باعث تأسف است که در طول دهه های اخیر برخی از اهل علم به مراجع عظام حوزه های نجف اشرف و شهر مقدس قم توهین کرده و تلاش می کنند شأن و علم و عمل آنها را در راه خدمت به دین و مذهب و معارف مختلف حوزوی بی ارزش نشان دهند، در حالی که اگر تلاش این افراد نبود هیچ کدام از معارف دین و اسلام به دست مؤمنین نمی رسید.
دختران و پسران ما بدانند که خدشه دار کردن مرجعیت عظام، از جانب هر شخصی که صادر شود، نشانه ورشکستگی یا ـ پناه بر خدا ـ کبر و غرور است. زیرا حوادث زندگی به ما یاد داده است که دست درازی به سوی مرجعیت دینی مبارک سرآغاز سقوط در پرتگاه انحراف است. بنابراین مؤمنین باید مراقب باشند تا به لغزشگاه های این مرداب خطرناک نیفتند.
موارد مرتبط توصیه حضرت آیت الله العظمی روحانی برای توفیق در انجام نماز شب جهت ادای قرض چه دستورالعملی را توصیه می‌ فرمایید؟
نظر شما :
captcha