عربی
بروزرسانی: ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۲ آذر
  • اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
کد : 18328-181     

سالگرد شهداى سال 1341 مدرسه فيضيه و اعلام تعطيل عمومى

 تاريخ : 16/12/1342 

بسمه تعالى و اليه المشتكى
(لا تَخَافُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتم الاعلون)
ملت مسلمان مجاهد ايران!
اميد است اعليحضرت اقدس ولى عصر امام زمان ارواح من سواه فداه از مقاومت ها و فداركاى شما مردم ستمديده تقدير فرمايد و شما را در راهى كه به تبعيت از مراجع عالى قدر دينى در پيش گرفته ايد كه همان راه انبياء و اوليا است، مدد و يارى و به ادامه مبارزه كه شرعاً و عقلاً موظف آن مى باشيد و موفق فرمايد و مطمئن باشيد پيروزى از آن شماست (إِن تَنصُرُ اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ).
برادران عزيز!
روز سه شنبه 25 شوال كه روز شهادت پيشواى عظيم الشأن شيعيان جهان حضرت جعفربن محمد الصادق(عليه السلام) است، حتماً بازار تعطيل و مجالس سوگوارى منعقد خواهيد نمود، ولى فراموش نكنيد سال گذشته در چنين روزى فاجعه محوطه مدرسه فيضيه واقع شد. در چنين روزى جمعى از عزيزترين فرزندان ايران و سربازان روحانيت و اسلام در دانشگاه امام صادق به دست يك مشت رجاله و جنايتكار شربت شهادت نوشيده و در آغوش تيره خاك خفته اند. لازم است يادى از آن شهداى فضيلت و روحانيت نموده و دور هم جمع شويد، يكمين سال آن را برگزار نماييد.
در خاتمه با نهايت تأسف بايد به عرض برسانم كه اخيراً بعضى از روزنامه هاى كثيرالانتشار حملات شديد به اسلام نموده و اين عمل، تمام طبقات متدينين و علاقه مندان به دين و مملكت را خشمگين و متنفر نموده، گويا اين روزنامه نويس ها مأموريت محو اسلام و روحانيت را دارند، ولى به آنها اعلام خطر نموده و مى گويم مردم غيور مسلمان تا اين حد لاابالى و بى اعتنا نبوده و حتماً به حساب اين قبيل مزدوران اجنبى و مهاجمين به حريم مقدس اسلام خواهند رسيد.
والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
الاحقر محمدصادق الحسينى الروحانى
21/شوال/1383
موارد مرتبط اعلامیه درباره قانون شکنی های رژیم شاه و حمله به مدرسه فیضیه اعلاميه ای درباره فاجعه 19 دى قم اعلاميه ای درباره سالگرد فاجعه كشف حجاب و كشتار 19 دى راهپيمايان در قم اعلاميه ای دیگر به مناسبت فاجعه 19 دى 1356 قم اعلاميه به مناسبت چهلمين روز شهداى 29 بهمن 1356 تبريز و اعلام عزاى عمومى متن اعلاميه در مخالفت با تصويب لايحه كاپيتولاسيون اعلاميه ای درباره چهلمين روز شهداى مدرسه فيضيه در سال 1341 اعلاميه اى درباره 15 خرداد 1342 اعلاميه درباره جنايات رژيم شاه و اعلام لغو مراسم عيد نوروز 1357 اعلاميه اى ديگر به مناسبت اولين سالگرد شهداى مدرسه فيضيه (1341)
نظر شما :
captcha